bu bir haber sitesidir

22 Ocak 2019 Salı


HARUN YAVRUOĞLU
Gazeteci
Karikatürist 
Şair

Halen Taka Gazetesinde,
Birinci sayfadan günlük karikatürleri yayınlanırken,
Ayrıca Pazar günleri de
Tam sayfa,
Faroz Karikatür ve mizah sayfasını çizmektedir.

Harun yavruoğlu,
Bu güne kadar binlerce karikatür çizdi...
Yurt  içi ve dışında toplam 42 karikatür sergisi açtı.
Katıldığı yarışmalardan çok sayıda ödüller aldı...

Taka Gazetesin Yazı İşleri Müdürü de olan Harun Yavruoğlu'nun 
Yayınlanmış yüzlerce makalesi
Şiir dalında da ödülleri bulunan,
Ve farklı illerde çok sayıda şiir dinletisine davet edilen Harun Yavruoğlu
Halen 2 arkadaşıyla televizyon programı yapmakta olup,
Yayınlanmış toplam 4 kitabı bulunmaktadır.

Bir dönem Karadeniz Yazarlar Birliği Derneğinin  
Meclis Başkanlığı görevinde de  bulunan Harun Yavruoğlu
Evli ve 2 evlat babasıdır.


-------------------------------------------------------
Yak yalancı ışıkları, seni yanımda sanayım
Yak ne varsa beni de yak, üşüdüm ısınayım
--------------------------------------------------------
ŞİİR

yoktun

yerin yüzü yoktu
yüzümü görmeye
ay yoktu
güneş yoktu
kuş uçmaz kervan geçmez bir mavide
yalnız ben vardım.

rüzgar rüyasında görürdü
eteklerini kızların
ocak
şubat
mart yoktu
sen yoktun
elli bin asır ağladım
ne süt
ne lokum
ne kundak
seni aradım

nisan
doğurmuş beni çiçeklerinden
sarmış karanlıklara körebem
gören olmadı

dedim ya
yerin yüzü yoktu
yüzümü görmeye
ay yoktu
güneş yoktu
kuş uçmaz kervan geçmez bir mavide
yalnız ben vardım
çaresiz