bu bir haber sitesidir

12 Haziran 2010 Cumartesi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Trabzpn'da


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Trabzon'da.


Bir dizi açılış ve ziyaretlerde bulunmak üzere Trabzon'a gelen Erdoğan'ı, havalimanında Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak,
Trabzon Valisi Recep Kızılcık,
Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu,
Rize Valisi Seyfullah Hacımüftüğolu,
Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı
AK Parti Trabzon ve Rize milletvekilleri,
kurum amirleri ve partililer karşıladı.
Başbakan Erdoğan ile birlikte Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir ve
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nüket Hotar'da Trabzon'a geldi.

Bir dizi temas ve açılışlarda bulunmak üzere Trabzon'a gelen Başkan Recep Tayyip Erdoğan,
Karadeniz Teknik Üniversitesi'nce kendisine verilen fahri doktora ünvan belgesi taktim törenine katılark iç ve dış sorunlarla ilgili bir konuşmanın ardından toplu açılışlar ve TOKİ Anahtar Teslim Töreninde katıldı

Trabzonspor Teknik Direktörü Güneş: "En Büyük Beklentim Stadyum" Trabzonspor Asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu, Genel Sekreter Hasan Yener Ve Teknik Direktör Şenol Güneş, Trabzon Valisi Recep Kızılcık'ı Ziyaret Etti. Şenol Güneş, Ziyarette Yaptığı Açıklamada, Trabzon'un Futbolla Yatıp Futbolla K

Güneş, "Trabzon'un yeni bir Stadyumunun olmasının kaçınılmazdır. Antrenör olarak en büyük beklentim. bu şehre artık sanayi yatırımının değil, stadyum yatırımının olacağını düşünüyoruz. Bu konuda biraz daha gayretli olmamız gerekmektedir.



Şenol Güneş: "Hatalı Benim."
Şenol Güneş, Başbakanın Spor Camiası ile yaptığı toplantıya katılmamasıyla ilgili kendisinin hatalı olduğunu, "zira davet aldığım halde toplantıya katılıp katılmayacağımı bildirmemiştim.
Haliyle kayıtlarda adım geçmeyince de toplantıya iştirak edemedim dedi.